filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
They don't care about their customers, and they are not afraid to tell you they don't care. I would recommend using another company before booking with them. If you have medical issues, don't rely on them to relocate you to another location. All they want your money...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from May 23.
I didn't like
  • Customer service
#1262530
Reply to reviews
Got held hostage and was forced Into buying this crap .. Paid in advance for a cruise to the Bahamas .. Had to travel 12 hours to Fort Lauderdale, where I was told that I would have to participate in a Time Share presentation for "90 minutes" , it lasted 5 hours .....
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 20, 2017.
1.0
#1134478
Reply to reviews
They do not book you with the 4-5 star hotels like they say they will, and there is nobody to talk to about anything. They lied and misrepresented their product. We never used them, American Express agreed with us that they were a scam and revered all charges for the...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 11, 2017.
I didn't like
  • Lied and did not get what was offered
  • Lied about what the offered and did not deliver
  • Not getting the vacations i expected
#1113711
Reply to reviews
Show

Vacation Network - Just need out of this!!

Everything we were told in our main meeting was different than our individual meeting. We have tried to book but are always told why we can't. We have never used their service and want to be done with them. This was a total scam.
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 12.
#1188424
Reply to reviews
I got talked in to it and have never used it. Every time I tried it was cheaper to pay out right or they didnt have any thing available. I am going to look at getting out of it my self. YEARLY PAYMENTS CONTINUE TO GO UP WHEN I WAS TOLD IT WOULD STAY THE SAME AS WHEN I...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 18, 2017.
Anonymous
Jj

Yes I agree paid the whole thing, but the fees kept going up. We have never booked a vacation they them as it is near impossible to get a straight answer and God knows where y...

Anonymous
Bill

So true and you should be able to hold accountable the statements made by people ripping you off. TOTAL RIPOFF AND DISAPPOINTED BY THE LACK OF BEING ABLE TO COMMUNICATE WITH ...

I didn't like
  • Lied about what the offered and did not deliver
  • Not getting the vacations i expected
  • Availablity and cost
#1022580
Reply to reviews
I was excited to start taking these beautiful vacations that they showed us in the presentation. We were told that if we give them enough time we will get some very nice choices. Boy is that a LIE. We used them several times now and never received a beautiful place...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 16, 2016.
1.8
I didn't like
  • Not getting the vacations i expected
#920169
Reply to reviews
Like so many of their victims, I too am one in the tune of $10k with no way to get my money back. I posted around 3 years ago and still get calls from victims wanting to know if a class action suit has been filed. I am not aware of one as of this date however, if there...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Dec 22, 2016.
1.0
I liked
  • Big disappointment
#977971
Reply to reviews
Brought my vacation package in 2003, first two vacations to Vegas were booked with no problem. But every time I tried to book, I was told that I had not paid my annual fees. So I explained that no bill had been sent to me. So I had to pay for two years fees before I...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 24, 2016.
I didn't like
  • Lied about what the offered and did not deliver
#796562
Reply to reviews
did the same to us was on our way to florida to our bluegreen timeshare and called one of there so called hotels in north Carolina. found out the price was the same as any one else. Then when we wanted to cancel threatened to turn us in to credit burea. Little did we...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 29, 2016.
#800341
Reply to reviews
I made the mistake of paying in full and paid dues for a year. When I tried to book a vacation at a resort in Hawaii I was told that the resort did not have any rooms available. I called the resort that VNI had advertised as one of their locations. The lady at the...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Dec 05, 2015.
Anonymous
dad

I am not sure what happened, but my wife and I booked a two weeks straight vacation in Hawaii in 2013 through VNI and had no problems. We had a wonderful time and plan to go b...

I didn't like
  • Lied about what the offered and did not deliver
#745845
Reply to reviews